Blog

Citind în stele, despre marketing și nu numai...

Cele cinci niciodata

Pe traseul invatarii secretelor comportamentului uman, luptatorii in guerrilla marketing descopera cele cinci “niciodata”: Niciodata sa nu-ti faci clientul sa se simta inferior. Cata vreme tie iti place sa te simti inteligent, pe el de ce nu l-ar anima acelasi sentiment? Cat de inteligent vrea sa se simta? Atat cat crede el de cuviinta. Daca ii subminezi lui acest sentiment, […]

Citește articol

Marketing creativ

Atunci cand vine vorba despre creativitate, cei care practica marketingul de guerrilla devin creativi in forme cu totul speciale, diferite de cele ale marketingului clasic. Ei privesc creativitatea asa cum un sofer isi priveste volanul. Creativitatea este menita sa ghideze marketingul catre scopul sau, acela de a produce profit, asa cum volanul este asezat acolo pentru a duce masina, in […]

Citește articol

Trei tipuri de public tinta

Abordezi marketingul in stil guerrilla. Ti-ai facut poate un Plan de Guerrilla Marketing in 7 puncte. Unul dintre ele – definirea publicului tinta. Cei carora marketingul tau se adreseaza. Probabil ca ai pus in scris acest lucru. Te invit acum sa iti largesti orizontul deoarece, in calitate de luptator in Guerrilla Marketing, ai, de fapt, trei tipuri de public tinta. […]

Citește articol

Plan de marketing

Planificarea de marketing De mirare faptul ca multe companii spun ca fac marketing, dar nu au un plan bine stabilit in acest sens. E ca si cum ai fi pe campul de lupta si ai primi comenzile ”Pregatiiiiti arm’!” si “FOC!” fara sa primesti (si executi ) si comanda “Ochiti!”. Intrebarea fireasca este unde tintesti? Cu alte cuvinte, care iti […]

Citește articol

Avantajul competitiv

“Avantajul competitiv” este o expresie des intalnita in marketing. Dar stim oare exact la ce se refera ea? Multe produse si servicii din ziua de azi sunt aproape similare. Singurul lucru care reuseste sa le diferentieze este felul in care ele sunt promovate pe piata. Si cel mai bun mod de a o face este sa pui in evidenta un […]

Citește articol

10 motive pro email newsletter

Te pastreaza in contact cu clientii tai actuali si potentiali, asadar esti TOP OF MIND – cand au nevoie de un produs sau serviciu de tipul celui pe care tu il oferi, esti printre primii la care se gandesc. Oamenii care sunt interesati de informatia pe care tu o oferi vor sti ca esti, inca, in plina activitate (faci afaceri, […]

Citește articol

Marketing in stil american

Ati fost vreodata intr-un restaurant in Statele Unite? Ca roman, devii usor agasat de atentia care ti se acorda, de numarul de reveniri ale ospatarului, cu intrebari de tip “Everything all right, sir?”, “Would you like something else, sir?” samd. Am stat de vorba cu americani si mi-au spus ca, dimpotriva, daca aceste intrebari nu s-ar pune in mod regulat, […]

Citește articol

Strategii de promovare

Ai auzit de TOMA? Este un vechi prieten al Guerrillei Marketing. Ar trebui sa fie si prietenul tau. Cei mai multi dintre oamenii de marketing cred ca unicul scop al activitatii lor este vanzarea. Se straduiesc sa transmita mesajul potrivit la locul potrivit in forma potrivita omului potrivit. Ce te faci insa daca omul nu e pregatit sa cumpere? Daca […]

Citește articol

Cum poti face marketing simplu

Logo-ul devine Meme Sa ne inchipuim un automobilist apasand pedala de acceleratie, in curba, intr-o zona cu restrictie de viteza din apropierea unei scoli. Dintr-o data, pe dreapta lui apare … un panou. Vizualul: un copil mutilat, o ambulanta, parinti plangand, un ofiter de politie sobru, etc. Textul: “Viteza ucide.” Fotografia si textul anterior se constituie intr-o combinatie care transmite […]

Citește articol

Cresterea vanzarilor

Proiectul pilot – arma de guerrilla marketing pentru timpurile actuale Multi dintre oamenii care se ocupa de marketing si vanzari in aceasta perioada se intreaba ce sa schimbe pentru a-si imbunatati rezultatele. Este clar ca felul in care se fac afaceri evolueaza, asa ca pentru a fi eficient e nevoie de o abordare diferita. Guerrilla marketing propune cateva arme cu […]

Citește articol

Consultanta gratuita

Una dintre cele mai eficiente arme in Guerrilla Marketing este consultanta gratuita. Un client potential este mult mai deschis sa accepte o intalnire cu acest scop in locul uneia de prezentare a firmei, produsului sau serviciului tau. Este un “deschizator de usi” de succes, daca vei tine cont de cateva lucruri: atunci cand propui aceasta intalnire, incearca sa te faci […]

Citește articol

Online marketing

10 elemente critice pentru un web-site Atunci cand afacerea ta iti permite, acorda-ti putin timp pentru a verifica, cu ochii unui cinic, daca site-ul care iti reprezinta compania, produsul sau serviciul, se afla in concordanta cu urmatoarele 10 aspecte critice pentru atingerea scopului pe care si-l propune: Un headline care sa atraga atentia. Este poarta catre site, iar daca aceasta […]

Citește articol

Promovare eficienta

Cartea de vizita Traducerea in romana a termenului “Business card” s-a facut gresit. La noi, ea se numeste “Cartea de vizita”. Asta inseamna ca te ajuta sa te descurci atunci cand vrei sa-i faci o vizita respectivei persoane, ca ai acolo datele de contact, nu? O carte de vizita “de guerrilla” este mai mult decat atat. Este un instrument de […]

Citește articol

Headline – 9 din 10

Jay Levinson, parintele Guerrilla Marketing, spune ca daca ai la dispozitie 10 ore ca sa construiesti macheta unei reclame, e bine sa folosesti 9 dintre ele pentru alcatuirea headline-ului, a titlului. De ce? Pentru ca el este poarta care atrage vizitatorul inauntru. Este vitrina magazinului tau, pe care incerci, intr-un spatiu restrans, sa o faci cat mai tentanta. Principiul este […]

Citește articol

Prezentarea de ascensor

Nu poti avea prea mare audienta intr-un lift. Dar daca-ti vei da seama ca te afli, intamplator, fata in fata cu clientul potential ideal, trebuie sa te exprimi. Timp de maxim 30 de secunde poti sa: a) vorbesti despre vreme, cautand sa fii interesant; b) te balbai, cautandu-ti cuvintele potrivite; c) il faci ca, atunci cand se deschid usile, sa […]

Citește articol

Branding personal

Guerrilla Market Yourself Fiecare acţiune, fiecare cuvânt, fiecare element din proiecţia personalităţii tale este semnalat, înregistrat şi judecat de cei din jurul tău. Ai două opţiuni: să laşi lucrurile în voia sorţii, sperând că oamenii vor înţelege mesajul pe care vrei să-l comunici sau să preiei controlul procesului, trimiţând mesajele dorite aşa cum îţi planifici să o faci. Atunci cand […]

Citește articol

Guerrilla Marketing Remix

A aparut THE BEST OF GUERRILLA MARKETING – GUERRILLA MARKETING REMIX, de Jay Conrad Levinson si Jeannie Levinson (data de publicare 1 Octombrie 2011). Este singura carte care livreaza cele mai noi strategii, tactici si unelte de marketing si vanzari, inspirate din 35 de carti din seria Guerrilla Marketing si actualizate pentru o noua generatie. Alexandru Israil, Guerrilla Marketing Master […]

Citește articol

TeCOMM – Conferinta eCommerce Cluj, 13-14 octombrie 2011

Cel mai important eveniment de e-commerce din Transilvania, TECOMM, va avea loc pe 13-14 octombrie 2011 la Cluj Napoca. Conferinta va reuni specialisti cu experienta in comert online, marketing si vanzari si se adreseaza celor care doresc sa dezvolte o afacere pe internet. Vor fi prezenti 17 speakeri si 125 de participanti. Guerrilla Sales este titlul prezentarii sustinute de Alexandru […]

Citește articol

Folosim mai multe tipuri de cookies destinate realizării unei navigări sigure și pentru:

-comunicare facilă prin butoane de contact, formulare
-direcționare către platforme de rețele sociale
-butoane de partajare a conținutului Politica Cookie

Unele conținuturi sau funcționalități de aici nu sunt disponibile datorită preferințelor dvs. de cookie-uri!

Acest lucru se întâmplă deoarece funcționalitatea / conținutul este marcat ca “%SERVICE_NAME%” utilizează cookie-urile pe care le-ați ales să le păstrați  dezactivate. Pentru a vizualiza acest conținut sau pentru a utiliza această funcție, vă rugăm să activați modulele cookie : click aici pentru a deschide preferințele cookie-urilor.