
Implicarea simturilor in procesul de marketing
Zilele trecute am vazut intr-un magazin, spre vanzare, un bradulet frumos mirositor, din acelea pe care le agati la oglinda retrovizoare a automobilului. Ce credeti ca scria pe el? “Miros de masina noua”. Unul din motivele pentru care esti invitat sa “incerci” o masina atunci cand esti intr-un show-room auto este acesta – oamenii asimileaza un anumit miros cu ideea […]
Citește articol
Training Guerrilla Marketing & Sales
TRAINING GUERRILLA MARKETING AND SALES Vrei sa-ti imbunatatesti performantele in marketing si vanzari? Cursurile noastre sunt evaluate, in medie, la 9,1 din 10 puncte in formularele anonime de feedback, iar 82,5% dintre ideile si solutiile prezentate sunt estimate ca aplicabile direct in practica. CUI SE ADRESEAZA Celor care promoveaza si vand produse sau servicii si doresc sa isi imbunatateasca abilitatile […]
Citește articolMarketing 24/7 – Sibiu, 2-3 iunie 2011
Pornit la Sibiu, ca un proiect regional, Marketing 24/7 tinde să devină un reper național în ceea ce înseamnă dezvoltarea afacerilor, fie ele online sau offline. În cele două zile vor fi 4 conferințe și 8 seminarii susținute de 20 de speakeri fie antreprenori, fie specialiști în marketing și comunicare, în special în ceea ce înseamnă rețelele sociale. (vezi lista […]
Citește articol
Marketing 3.0
La inceputurile sale, marketingul era centrat pe produs. O companie fabrica ceea ce se pricepea mai bine, dupa care punea in bratele marketingului rezultatul si ii spunea: ”Vinde-l!”. Urmau osanalele ridicate functionalitatilor, caracteristicilor si lupta de a demonstra ca produsul e mai bun. Apoi, lumea si-a dat seama ca ar fi mai profitabil sa intrebe intai clientul ce isi doreste […]
Citește articol
Deschiderea la schimbare
Robert Kearns a inventat in 1964 stergatoarele de parbriz cu intermitenta. De fapt, el avea o problema cu vederea iar miscarea continua a stergatoarelor de parbriz il deranja, mai ales atunci cand ploaia de afara nu era atat de puternica. A constientizat faptul ca are o nevoie si a gasit solutia potrivita – un sistem care sa porneasca stergatoarele la […]
Citește articol
Scrisoarea de vanzare
Te-ai gandit vreodata ca multe dintre instrumentele de marketing sunt, de fapt, scrisori de vanzare? Ia ca exemplu un home page, un body copy pentru un poster, textul folosit intr-un fluturas promotional, discursul unui operator telemarketing, scenariul unui spot TV, marketingul prin email sau SMS, un blog post sau scrisoarea personala adresata unui client potential deosebit. Folosim vanzarea (sau poate […]
Citește articol
Strategii de marketing in timpul recesiunii
Oferiti valoare Orice ati face in timpul unei crize economice, nu va ganditi ca pretul cel mai mic este o solutie. Nici in calitate de cumparator, nici ca vanzator. Pretul devine secundar atunci cand vremurile sunt grele – oamenii cauta valoare. Daca oferiti valoare – sub forma de produse durabile, care aduc economie in timp sau servicii suplimentare si garantii […]
Citește articol
Inapoi la scoala
Vacanta s-a terminat! Elevii de toate varstele incep scoala. Presupusa lor apetenta pentru cunoastere si actul educarii in sine sunt premisele succesului (in fine, in cele mai multe dintre cazuri …). Iar noi, antreprenori si profesionisti in marketing si vanzari, ar fi bine sa le urmam exemplul. Tu ce ai facut in ultima vreme pentru a invata mai multe, pentru […]
Citește articol
Dincolo de cuvinte
Succesul in Guerrilla Marketing poate fi definit prin a fi sensibil si a intelege nevoile clientului, plus abilitatea de a alege si transmite cuvintele potrivite in mesaj. Dar cuvintele nu mai sunt de ajuns. Cuvintele, singure, nu garanteaza ca un client potential va citi mesajul tau. In ziua de azi e nevoie sa recunoastem cat de important este ca aceste […]
Citește articol
Cu picioarele pe pamant
Acum cateva zile stateam de vorba cu managerul unei mici agentii de publicitate dintr-un mare oras al Romaniei, altul decat Bucuresti. Mi se plangea ca are clienti care recunosc faptul ca agentia sa are potential, e creativa si dornica ca faca treaba dar, cu toate acestea, clientii nu merg mai departe, nu semneaza contracte cu ei si raman la nivel […]
Citește articolGuerrilla Marketing la AIESEC
AIESEC Iasi organizeaza cea de-a treia editie a proiectului BRIO, care in acest an ia forma unei conferinte de leadership, beneficiind de prezenta unor speakeri de renume national precum: Mihai Leu, Bobby Voicu, Adrian Soare sau Radu Ioan Tudorache. BRIO se desfasoara pe parcursul a 3 weekenduri, fiecare oferind cate 4 sesiuni pe temele: weekend 1 (27-28 februarie) “Comunicarea in […]
Citește articol
Parteneriate, afilieri, asocieri
Sunt mirat cat de putin se gandesc oamenii la parteneriate in domeniul marketingului. Obisuniti sa faca lucrurile singuri, cei mai multi advertiseri nu abordeaza deloc teme precum pay-per-click, marketing in afiliere, schimburi de link-uri sau joint ventures. Deunazi am propus unui prieten, medic stomatolog aflat la inceput de drum, o formula de a-si mari lista de pacienti. Un client actual […]
Citește articolZoom pe Romania
BGS Divizia de Securitate a lansat si in acest an, in prag de sarbatori, o actiune umanitara prin care isi propune distribuirea de pachete cu alimente, imbracaminte, medicamente si alte produse de necesitate familiilor nevoiase din comunitati izolate ale tarii. Caravana umanitara va pleca pe 19 decembrie cu 15 masini de teren catre o locatie greu accesibila, desemnata interactiv, prin […]
Citește articolGuerrilla Marketing la MarkeTHINK
Asociatia Studenteasca DaAfaceri organizeaza in cadrul ASE Bucuresti conferinta MarkeTHINK. Manifestarea se afla la a treia editie si ofera 3 zile de conferinte in perioada 3-5 decembrie. Evenimentul isi propune familiarizarea studentilor cu diferite ramuri ale domeniului incluzand marketing traditional si campanii neconventionale. Pe 5 decembrie ora 13:00, la sala 2013 se va desfasura un seminar cu tema “Guerrilla Marketing: […]
Citește articol
O noua speranta
In ziua in care s-a desfasurat conferinta Marketing 360 am fost obligat, datorita unor circumstante, sa fiu baby sitter. Mi-am spus sa impusc doi iepuri dintr-o lovitura: am facut si aprovizionarea saptamanala de la Metro, impreuna cu copiii. In timp ce publicitarii romani isi expuneau opiniile asupra industriei (am aflat ulterior dintr-un articol cum ca daca nu se schimba radical, […]
Citește articol
Recreatie si marketing aplicat. La Paris.
Fideli unui mod de viata in care “joie de vivre” este cuvantul cheie, francezii acorda o mare atentie vehiculelor de vacanta – rulotelor simple sau motorizate – pentru care organizeaza, anual, langa Paris, un show de proportii – Salon des Vehicules de Loisirs. Am participat de curand la aceasta expozitie in calitate de consultant de marketing pentru o firma americana […]
Citește articolFonduri nerambursabile pentru consultanta
In prima saptamana a lunii noiembrie 2009 se asteapta redeschiderea inscrierilor pentru Programul Operational Cresterea Competitivitatii Economice, schema de finantare “Sprijin pentru consultanta acordat IMM”. La derularea anterioara, din primavara lui 2009, prin acest program s-au putut accesa fonduri nerambursabile de maxim 70% din valoarea cheltuielilor eligibile, respectiv 172.000 lei pentru fiecare proiect. Printre cheltuielile eligibile se afla: – Elaborarea […]
Citește articol
Lumea ascunsa a barterului
Ati facut vreodata scuba diving? Odata ce te scufunzi, descoperi o intreaga lume subacvatica, care-si duce existenta in paralel cu realitatea noastra, chiar daca nu o banuiam acolo. Acelasi lucru se intampla si cu lumea barterului. Ea exista, se intampla, dar cu toate astea multi oameni de afaceri nu stiu de existenta ei. Fiecare afacere, mica sau mare, are anumite […]
Citește articol