Guerrilla Marketing Remix

61sbgvhjlfl

Guerrilla Marketing Remix

A aparut THE BEST OF GUERRILLA MARKETING – GUERRILLA MARKETING REMIX, de Jay Conrad Levinson si Jeannie Levinson (data de publicare 1 Octombrie 2011).

Este singura carte care livreaza cele mai noi strategii, tactici si unelte de marketing si vanzari, inspirate din 35 de carti din seria Guerrilla Marketing si actualizate pentru o noua generatie.

Alexandru Israil, Guerrilla Marketing Master Trainer in Romania, este singurul co-autor din afara continentului american. Capitolul sau: GUERRILLA MARKETING AND THE HUMAN EGO.

Folosim mai multe tipuri de cookies destinate realizării unei navigări sigure și pentru:

-comunicare facilă prin butoane de contact, formulare
-direcționare către platforme de rețele sociale
-butoane de partajare a conținutului Politica Cookie

Unele conținuturi sau funcționalități de aici nu sunt disponibile datorită preferințelor dvs. de cookie-uri!

Acest lucru se întâmplă deoarece funcționalitatea / conținutul este marcat ca “%SERVICE_NAME%” utilizează cookie-urile pe care le-ați ales să le păstrați  dezactivate. Pentru a vizualiza acest conținut sau pentru a utiliza această funcție, vă rugăm să activați modulele cookie : click aici pentru a deschide preferințele cookie-urilor.