- Te pastreaza in contact cu clientii tai actuali si potentiali, asadar esti TOP OF MIND – cand au nevoie de un produs sau serviciu de tipul celui pe care tu il oferi, esti printre primii la care se gandesc.
- Oamenii care sunt interesati de informatia pe care tu o oferi vor sti ca esti, inca, in plina activitate (faci afaceri, vinzi, dezvolti noi produse, faci tot posibilul sa-i ajuti).
- Nu esti pierdut in ”zgomotul” de social networking – comunici direct, concret, focusat.
- Un email newsletter este rapid si usor de livrat.
- Email-ul tau se pastreaza activ in cartile de adrese ale clientilor si astfel nu vei ajune la spam. Cu conditia sa nu trimiti email-uri in masa, pe adrese care nu ti-au cerut acest lucru.
- Te forteaza sa abordezi probleme de actualitate pentru industria din care faci parte.
- Mult mai ieftin decat comunicatele de presa, materialele promotionale, publicitatea, promovarea prin new media, actualizarea periodica a web-site-ului, etc.
- O metoda excelenta de a-ti pastra lista de contacte actualizata – abonatii isi vor modifica singuri adresele, cata vreme sunt interesati in a primi regulat acest newsletter.
- Suprima zvonurile false care ar putea circula despre produsul sau serviciul tau, incurajand comunicarea directa.
- Este un mijloc ideal de a vinde, daca pastrezi regula 80-20: cata vreme 80% din informatia trimisa este de interes pentru abonati, in cei 20% ramasi iti poti prezenta oferta.