Blog

Citind în stele, despre marketing și nu numai...

E, din nou, vremea eficienței

Fac un exercițiu mental și încerc să adun o listă de cuvinte cheie potrivite pentru propria campanie Google AdWords. Publicul țintă pe care îl vizez sunt antreprenori și persoane de decizie din companii mici și mijlocii. Cum ar căuta ei pe internet soluții oferite de Marketminds, pentru a-și rezolva nevoile legate de marketing și vânzări? Și mai ales cum ar […]

Citește articol

Marketing coerent, consistent, consecvent.

Cu câteva săptămâni în urmă am prezentat o strategie de comunicare pentru unul dintre clienții noștri. Nu începusem bine expunerea, că managerul respectiv a avut o reacție de ”wow!”, pe care nu am înțeles-o la prima vedere. A exclamat apoi ”Da, de asta avem nevoie!”. Pe proiector erau afișate obiectivele procesului de marketing, iar între ele se aflau Coerența, Consistența […]

Citește articol

Marketingul ca avantaj competitiv

#stămacasă, dar trebuie să mai facem și treabă, nu doar să stăm. Poate mai degrabă #lucrămdeacasă, așa că, zilele trecute, bântuit fiind de impulsuri DIY, am apelat la magazinul online al unei companii românești din domeniu (doar e spre interesul nostru național, nu?). După ce am pus în coș produse de câteva sute de lei, pentru toate menționându-se faptul că […]

Citește articol

Pe timp de criză

Ne adaptăm cu toții … greu, ce-i drept! Învățăm cum să trăim și altfel. Învățăm cum să ne schimbăm și, din păcate, învățăm cu frica. Nu știm ce ne poate aștepta dacă ieșim, dar nici dacă nu ieșim. Citeam zilele trecute un articol extrem de interesant al lui Yuval Noah Harrari (articolul integral aici), care prezenta exact incertitudinea viitorului. Ne […]

Citește articol

Awakenings

Vă aduceți aminte de filmul ăsta? Povestește istoria ”trezirii” unor pacienți bolnavi de encefalită, având corpul și mintea anterior blocate. Ei ies din stază datorită unui medicament nou și unui doctor ce abordează lucrurile mai puțin convențional. Robert de Niro și Robin Williams sunt cei care fac din acest film o capodoperă. Ei bine, ce are de-a face povestea asta […]

Citește articol

Ce întreb eu și ce răspunzi tu

Într-o dimineață de weekend, una de-aia venită după o săptămână lungă și alergată, îmi tot veneau în cap expresii neaoșe, intrate deja în cultura organizațională, din categoria: “unde dai și unde crapă” sau “ce întreb eu și ce răspunzi tu”. Era evident că provocarea săptămânii fusese una din sfera comunicării, și cea mai des întalnită problemă a clienților noștri: ”cum […]

Citește articol

Clienții clienților noștri nu sunt proști. Deloc.

Zilele trecute stăteam de vorbă cu un client încercând să lămurim textul ce urmează să fie introdus în website-ul de prezentare al companiei. Firma fiind relativ mică, eu încercam să găsesc texte pentru a o pune într-o lumină mai … mare. Clientul, însă, nu dorea acest lucru. El ținea să păstrăm, totuși, proporția reală. Mi-am dat seama atunci că exagerările […]

Citește articol
Ce face marketingul

Ce face marketingul si ce NU.

Ce face marketingul? E multă teorie, cunoscută deja, pe tema asta. Dar ce NU poate face marketingul? În primul rând, chiar dacă este de guerrilla, și inspirat, el nu poate face minuni. De exemplu, nu poate ajuta la vânzarea unui produs sau a unui serviciu de slabă calitate. Sau a unuia mult prea scump pentru puterea de cumpărare a publicului […]

Citește articol
Strategie de marketing

Strategie de marketing? La ce bun?

Majoritatea companiilor mici și mijlocii din România nu au o strategie de marketing. Factorii lor de decizie, manageri sau antreprenori, nu au abordat serios acest capitol din diverse motive: Costă. Și nu îi văd utilitatea. Cu toate că, o strategie de marketing care îți spune ce tip de produs să vinzi cărui tip de consumator, care determină ce îl interesează […]

Citește articol
Cat de important e factorul pret in vanzari?

Chiar este prețul factorul cheie în vânzări?

Companiile mici și mijlocii cu care lucrăm se confruntă, deseori, cu o anumită rezistență venită din partea oamenilor de vânzări. Ei se plâng de prețurile mari pe care trebuie să le practice și de clienții pe care-i pierd datorită acestui lucru. Rigiditatea funcțională este accentuată de presiunea concurenței și de situația economică actuală. Se ajunge astfel la o bătălie continuă […]

Citește articol
1 2 3 11

Folosim mai multe tipuri de cookies destinate realizării unei navigări sigure și pentru:

-comunicare facilă prin butoane de contact, formulare
-direcționare către platforme de rețele sociale
-butoane de partajare a conținutului Politica Cookie

Unele conținuturi sau funcționalități de aici nu sunt disponibile datorită preferințelor dvs. de cookie-uri!

Acest lucru se întâmplă deoarece funcționalitatea / conținutul este marcat ca “%SERVICE_NAME%” utilizează cookie-urile pe care le-ați ales să le păstrați  dezactivate. Pentru a vizualiza acest conținut sau pentru a utiliza această funcție, vă rugăm să activați modulele cookie : click aici pentru a deschide preferințele cookie-urilor.