Caror stari afective se adreseaza luptatorul in guerrilla marketing atunci cand realizeaza o vanzare? Evident, lista este lunga si se adapteaza fiecarui cumparator in parte. Poti afla aceste caracteristici punand intrebari, ascultand cu atentie raspunsurile, citind limbajul corpului, tratand lucrurile cu calm, fiind sensibil la nevoile clientului dar si la starile sale emotionale.
Urmatoarele 10 stari afective confera forta cea mai mare unui act de vanzare sau unui proces de marketing:
Posesia. Intrand in posesia unui produs, clientul demonstreaza lumii ca a realizat ceva notabil in viata sa. Produsul sau serviciul tau devine parte din identitatea clientului tau.
Mandria de a fi proprietar. Multi oameni se concentreaza mai mult pe mandria pe care o resimt atunci cand devin proprietarii unui produs decat pe caracteristicile sau beneficiile pe care acesta le ofera.
Securitatea. Aici intra stari afective care cuprind dragostea, acceptarea, siguranta financiara, puterea si controlul. Pune-le in evidenta daca le poti oferi.
Auto-imbunatatirea. Sunt multi auto-didacti printre clientii tai. Ei cauta carti, cursuri, inregistrari audio si video sau seminarii care ii ajuta in cresterea personala.
Statusul social. Toata lumea stie ca orice masina te poate duce din punctul A in punctul B, insa doar anumite masini acorda status mai inalt pe acest parcurs.
Stilul. Atunci cand practici guerrilla marketing stii ca fiecare individ este interesat de un anume stil, iar ceea ce cumpara se potriveste cu acest stil, fie el real sau imaginar.
Rangul social. Nu subestimati puterea unei caste. Oamenii sunt dornici sa faca parte dintr-un anumit grup social si arata acest lucru prin ceea ce achizitioneaza.
Ambitia. Aceasta stare emotionala face ca oamenii sa opteze pentru cumparaturi care ii ajuta sa ia mai mult de la viata, sub forma de bani, dragoste, securitate sau putere.
Puterea. Aceasta motivatie subconstienta sta la baza multor achizitii, deoarece majoritatea oamenilor vor aiba control, mai ales asupra propriei vieti.