Blog

Citind în stele, despre marketing și nu numai...

Semnale in decizia de achizitie

In timpul procesului de vanzare, oamenii de guerrilla sunt atenti la acele semne care indica faptul ca potentialul client este foarte aproape de decizia de a cumpara.

Semnalele verbale sunt intrebari sau comentarii precum:

“In ce culori se poate comanda?”

“Cat e garantia?”

“Sotia o sa ma omoare cand ma voi intoarce acasa …”

“Cat costa accesoriile?”

“Ce variante de finantare imi puteti oferi?”

“Mi-as fi dorit sa mi-o pot permite …”

“De ce e service-ul asa de scump?”

Semnalele non-verbale, la fel de importante, includ:

      • Schimbarea din a fi incordat in a fi relaxat
      • Zambetul si privirea directa in ochi
      • “Palparea” repetata a produsului
      • Aplecarea in fata, catre vanzator sau produs
      • Deschiderea bratelor care au fost initial inchise
      • Trecerea de la pumni stransi la palme deschise
      • Dilatarea pupilelor – un semn de relaxare si acceptare.

Ca oameni de guerrilla, e bine sa fim atenti la nevoile, dorintele si manifestarile interne ale oamenilor. Cu cat observi si intelegi acest lucru mai mult, cu atat viata ta ca antreprenor de guerrilla va fi mai imbelsugata, atat financiar cat si emotional.

Folosim mai multe tipuri de cookies destinate realizării unei navigări sigure și pentru:

-comunicare facilă prin butoane de contact, formulare
-direcționare către platforme de rețele sociale
-butoane de partajare a conținutului Politica Cookie

Unele conținuturi sau funcționalități de aici nu sunt disponibile datorită preferințelor dvs. de cookie-uri!

Acest lucru se întâmplă deoarece funcționalitatea / conținutul este marcat ca “%SERVICE_NAME%” utilizează cookie-urile pe care le-ați ales să le păstrați  dezactivate. Pentru a vizualiza acest conținut sau pentru a utiliza această funcție, vă rugăm să activați modulele cookie : click aici pentru a deschide preferințele cookie-urilor.