Blog

Citind în stele, despre marketing și nu numai...

Online marketing

10 elemente critice pentru un web-site

Atunci cand afacerea ta iti permite, acorda-ti putin timp pentru a verifica, cu ochii unui cinic, daca site-ul care iti reprezinta compania, produsul sau serviciul, se afla in concordanta cu urmatoarele 10 aspecte critice pentru atingerea scopului pe care si-l propune:

      1. Un headline care sa atraga atentia. Este poarta catre site, iar daca aceasta nu este atractiva, nimeni nu o va deschide. Acest prim contact trebuie sa fie clar, concis si la obiect.
      2. Navigare prietenoasa. Este una din cauzele principale pentru care un vizitator paraseste site-ul. Atunci cand se instaureaza confuzia, oamenii renunta. Fa o paralela cu un oras pe care-l vizitezi – trebuie sa ai in permanenta informatii si legaturi catre ceea ce te intereseaza sa cunosti.
      3. Excelenta in textul de vanzari. Modul in care-ti prezinti produsul sau serviciul este cheia catre succesul afacerii. Prezinta, in primul rand, beneficiul pe care-l are vizitatorul in urma folosirii sale.
      4. Indemnul clar la actiune. Daca vrei ca oamenii sa cumpere de la tine, spune-le ce trebuie sa faca – sa te contacteze, sa faca un click catre pagina de vanzari, sa comande o borsura, sa lase date de contact, etc.
      5. Grafica – cu scop. Aceasta ajuta omenii sa vizualizeze ceea ce vinzi. Introdu imagini ale produselor sau ale modului de prestare al serviciilor. Daca acestea sunt atractive, ele pot creste vanzarile in mod direct.
      6. O oferta puternica de inscriere. Un vizitator nou se afla pe site pentru ca e interesat sau curios. Pentru a dezvolta o relatie cu el, e bine sa-i ceri adresa de email, incurajandu-l sa se inscrie la un newsletter sau un download gratuit. In acest fel ai sansa de a-i trimite informatii in continuare si de a pastra legatura.
      7. Testimoniale. Cea mai buna metoda de a castiga increderea este sa oferi dovezi ale faptului ca produsul sau serviciul tau functioneaza cu adevarat.
      8. O pagina “Despre noi”. Oamenii au adesea indoieli atunci cand cumpara on-line pentru ca le lipseste interactiunea directa, fata in fata cu partenerul. Ofera informatii despre tine, despre angajati, despre afacere. Pune si fotografii.
      9. O pagina de intrebari frecvente. Exista intrebari care se repeta – de ce sa nu dai raspunsul de la bun inceput? Castigi timp, atat tu cat si clientul tau.
      10. Informatiile de contact. Cu cat mai complete, cu atat generezi mai multa incredere. Si pune-le pe fiecare pagina a site-ului – nu se stie la ce moment se hotaraste clientul tau potential sa te contacteze.

Acorda-ti timp sa vizitezi si alte site-uri, in special cele ale concurentei. Ce iti place acolo? Ce te deranjeaza? Trage concluzii pentru propriul tau site. Apoi, intreaba-ti partenerii, prietenii, colaboratorii ce parere au ei despre site-ul tau. Vei afla multe lucruri la care, poate, nici nu te-ai gandit. Toate aceste informatii iti vor fi de folos in construirea unui website de succes.

Folosim mai multe tipuri de cookies destinate realizării unei navigări sigure și pentru:

-comunicare facilă prin butoane de contact, formulare
-direcționare către platforme de rețele sociale
-butoane de partajare a conținutului Politica Cookie

Unele conținuturi sau funcționalități de aici nu sunt disponibile datorită preferințelor dvs. de cookie-uri!

Acest lucru se întâmplă deoarece funcționalitatea / conținutul este marcat ca “%SERVICE_NAME%” utilizează cookie-urile pe care le-ați ales să le păstrați  dezactivate. Pentru a vizualiza acest conținut sau pentru a utiliza această funcție, vă rugăm să activați modulele cookie : click aici pentru a deschide preferințele cookie-urilor.