Blog

Citind în stele, despre marketing și nu numai...

Nu fii un sharketer

Am intalnit un nou cuvant: “Sharketer”. Definitia sa: “It’s a marketer whose major goal is to sink his/her teeth into the wallet of unsuspecting consumers.” E plina lumea de sharketeri. Tu poti fii diferit.

Nu uita ca oamenii cumpara solutii la problemele lor. Ei nu cumpara pentru ca tu esti inteligent sau agreabil si astfel le poti vinde celor care nu suspecteaza adevaratele tale intentii. Cel mai rau lucru pe care il poate face un om de vanzari este sa incerce sa impresioneze clientul potential prin atitudine superioara, prin cunostintele sale, printr-o abordare “spirituala”. Acest lucru indeparteaza oamenii, ei se simt inconfortabil.

Vrei sa ai cateva vanzari? Fii spiritual, fii interesant. Vrei sa ai o groaza de vanzari? Fii interesat! In problemele clientilor. In rezolvarea lor. Arata-le ca sunteti de aceeasi parte a baricadei. Asculta mai mult, vorbeste mai putin, pune intrebari pertinente. Studiile arata ca depui mai multa energie atunci cand asculti cu adevarat decat atunci cand vorbesti. E un efort pe care merita sa il faci.

E placut sa fii placut. Cei din familie, din jurul tau, vor fi multumiti. Clientii, insa, cumpara pentru ca au o durere. Au nevoie sa-si rezolve o problema. Vor sa arate bine. Vor sa fie respectati. Vor sa fie in siguranta. Vor cumpara de la tine atunci cand le rezolvi aceste probleme. Si doar atunci.

Folosim mai multe tipuri de cookies destinate realizării unei navigări sigure și pentru:

-comunicare facilă prin butoane de contact, formulare
-direcționare către platforme de rețele sociale
-butoane de partajare a conținutului Politica Cookie

Unele conținuturi sau funcționalități de aici nu sunt disponibile datorită preferințelor dvs. de cookie-uri!

Acest lucru se întâmplă deoarece funcționalitatea / conținutul este marcat ca “%SERVICE_NAME%” utilizează cookie-urile pe care le-ați ales să le păstrați  dezactivate. Pentru a vizualiza acest conținut sau pentru a utiliza această funcție, vă rugăm să activați modulele cookie : click aici pentru a deschide preferințele cookie-urilor.