Blog

Citind în stele, despre marketing și nu numai...

Mobile Marketing Challenge 1.0

Expo Media si Vodafone Romania lanseaza Mobile Marketing Challenge 1.0

Expo Media, in parteneriat cu Vodafone Romania, premiaza creativitatea in mobile advertising cu ocazia celei de-a patra editii a Mobile Advertising Congress, ce va avea loc in data de 28 martie 2013, la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti.

Tinerii creativi din agentii sau de pe bancile facultatilor, freelancer-ii si antreprenorii sunt provocati sa creeze un concept SMART de campanie de mobile marketing si sa inscrie ideea in competitia Mobile Marketing Challenge 1.0 – „Time to think mobile” pana in data de 22 martie 2013. Cele mai bune doua idei vor fi premiate cu o tableta Samsung Galaxy tab2 7inch, oferita de Vodafone Romania, si o tableta Evolio Aria Mini, asigurata de Evolio, iar castigatorii vor avea sansa de a participa gratuit la Mobile Advertising Congress, in data de 28 martie 2013, unde se vor anunta public premiantii si ideile castigatoare. Concurentii vor avea astfel si sansa de a se afirma in cadrul celui mai important eveniment de profil din Romania, avand posibilitatea de a isi prezenta lucrarea timp de 10 minute in fata publicului.

Brief concurs „Time to think mobile”:

Tema generala de campanie: campanie SMART de promovare a unui brand/serviciu care sa includa si functionalitati de tip geolocalizare si QR code.

Obiectiv: promovarea inteligenta a produselor/serviciilor catre un public tinta, utilizator de telefoane mobile/smartphone-uri din Romania.

Cerinta concurs: prezentare care sa includa un scenariu de campanie SMART de mobile advertising, identitatea campaniei (directii vizuale, slogan si rational) si detaliarea pasilor de implementare.

Detalii de inscriere si jurizare:

Concurentii trebuie sa trimita prezentarea in limba engleza, alaturi de datele complete de identificare (nume, prenume, cnp, functie, companie, date de contact) la adresa oana.olteanu@expomedia.ro pana in data de 22 martie 2012, ora 13:00. Conceptul campaniei trebuie sa tina cont de criteriile de jurizare, mentionate mai jos, si sa nu mentioneze nume existente de brand.

Echipa de jurizare:

      • Madalina Vilau – Managing Partner, Expo Media: va evalua componenta de „customer experience” a conceptelor inscrise in concurs, punctand felul in care s-au luat in calcul comportamentul si nevoile consumatorului;
      • Horatiu Dimulescu – Manager, Online Content and Mobile Advertising, Vodafone Romania: va nota impactul strategic al elementelor de geolocalizare si QR code din cadrul scenariului de campanie;
      • Alexandru Israil – Master Trainer, Guerilla Marketing: va evalua eficienta campaniei si capacitatea de masurare a rezultatelor acesteia – aria de Marketing Metrics;
      • Teodora Migdalovici – Ambasador Cannes Lions in Romania: va nota creativitatea campaniei, de la idee, la mesaj si declinari vizuale;
      • Marius Dascalu – Owner, Strategy & Creative Director at 2Fresh Design: va evalua coordonatele de implementare tehnica (aplicabilitate, nivel de dificultate si resurse implicate), partea de „visual experience” si designul, la nivel de aplicatie.

Rezultatul concursului va fi anuntat in data de 26 martie 2013.

Evenimentul Mobile Advertising Congress 2013 are loc cu sustinerea partenerului principal Vodafone Romania, si se bucura de sprijinul companiei Httpool Romania, in calitate de Strategic Partner, si al Infinit Solutions Agency, in calitate de Supporting Partner. Partenerii media ai acestei editii sunt: TehnoPol, Digital IQads, Contact Center Magazine, Ad Hugger si Cannes Lions. Mai mult decat atat, participantii se vor bucura de premii pentru interactivitate de la sponsorii Active Life si Tea Forte, de sesiuni demo hi tech, si de multe alte surprize placute.

Pentru mai multe informatii despre conferinta Mobile Advertising Congress puteti accesa www.mobileadvertisingcongress.ro. Pentru detalii legate de inscrierea la eveniment si oportunitati de sponsorizare, va rugam sa ne contactati pe adresa laura.popescu@conferinte.ro sau la telefon +40 731 191 919.

Pentru participarea la conferinta, in calitate de abonati la Ideea de Marketing si prieteni Guerrilla Marketing, puteti obtine un discount de 20% trimitand un email la ninel.ciocoiu@expomedia.ro cu mentiunea ”Inscriere cu 20% discount ca fan Guerrilla Marketing”.

Contact

Despre Expo Media

Expo Media asigura servicii de calitate de marketing integrat inca din 2004. Avand competente impecabile din multiple arii, precum: ATL, BTL, TTL, cercetare si consultanta de tip “customer centricity”, echipa Expo Media se bucura de un portofoliu vast si variat de clienti, cu care desfasoara parteneriate de incredere, pe termen lung. In ultimii ani compania a facut parte din juriul Stevie Awards (Categoria “Sales & Customer Service”) si a demarat proiecte ambitioase si inovatoare, precum www.enlightening.ro, si multe altele. Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati www.expomedia.ro si www.conferinte.ro.

Despre Vodafone Romania

Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group PLc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, cu aproximativ 403 de milioane de clienti, la 31 decembrie 2012. Vodafone are divizii in 30 de tari de pe cinci continente si peste 50 de retele partenere in intreaga lume. Pentru mai multe informatii, vizitati www.vodafone.com.

Folosim mai multe tipuri de cookies destinate realizării unei navigări sigure și pentru:

-comunicare facilă prin butoane de contact, formulare
-direcționare către platforme de rețele sociale
-butoane de partajare a conținutului Politica Cookie

Unele conținuturi sau funcționalități de aici nu sunt disponibile datorită preferințelor dvs. de cookie-uri!

Acest lucru se întâmplă deoarece funcționalitatea / conținutul este marcat ca “%SERVICE_NAME%” utilizează cookie-urile pe care le-ați ales să le păstrați  dezactivate. Pentru a vizualiza acest conținut sau pentru a utiliza această funcție, vă rugăm să activați modulele cookie : click aici pentru a deschide preferințele cookie-urilor.