Blog

Citind în stele, despre marketing și nu numai...

Dincolo de cuvinte

Succesul in Guerrilla Marketing poate fi definit prin a fi sensibil si a intelege nevoile clientului, plus abilitatea de a alege si transmite cuvintele potrivite in mesaj.

Dar cuvintele nu mai sunt de ajuns.

Cuvintele, singure, nu garanteaza ca un client potential va citi mesajul tau. In ziua de azi e nevoie sa recunoastem cat de important este ca aceste cuvinte sa fie LIZIBILE. Este o provocare majora. Asta pentru ca e atat de multa informatie in jurul nostru si atat de putin timp sa o procesam. In consecinta, actul nu se mai numeste “a citi” ci, mai degraba, “a trece in revista”. Publicul nostru tinta arunca o privire grabita la reclame, logo-uri, email-uri, newslettere, pagini web si ia decizii instantanee intre “citesc” sau “nu citesc”.

Daca privirea superficiala pe care oamenii o arunca nu reuseste sa capteze interesul, sau daca mesajul tau e dificil de citit si inteles, vor trece mai departe. Linii lungi de text, propozitii interminabile, fonturi capricioase, vizualuri care distrag, culori care absorb privirea, toate iti vor sabota cuvintele inainte ca ele sa fie citite. Iar daca potentialul tau client binevoieste, totusi, sa iti citeasca mesajul, cuvantul potrivit nu este “a citi”. El va trece doar pe la suprafata, cautand cuvinte cheie, subtitluri, texte subliniate, care sa ii sara in ochi si sa ii trezeasca interesul.

Gandeste-te la toate acestea atunci cand iti vei alcatui urmatorul mesaj de marketing. Gandeste-te la zgomotul ambiental in care il lansezi si la faptul ca pentru a fi vizibil trebuie, in primul rand, sa fii lizibil.

Folosim mai multe tipuri de cookies destinate realizării unei navigări sigure și pentru:

-comunicare facilă prin butoane de contact, formulare
-direcționare către platforme de rețele sociale
-butoane de partajare a conținutului Politica Cookie

Unele conținuturi sau funcționalități de aici nu sunt disponibile datorită preferințelor dvs. de cookie-uri!

Acest lucru se întâmplă deoarece funcționalitatea / conținutul este marcat ca “%SERVICE_NAME%” utilizează cookie-urile pe care le-ați ales să le păstrați  dezactivate. Pentru a vizualiza acest conținut sau pentru a utiliza această funcție, vă rugăm să activați modulele cookie : click aici pentru a deschide preferințele cookie-urilor.