THE BEST OF GUERRILLA MARKETING – GUERRILLA MARKETING REMIX, de Jay Conrad Levinson și Jeannie Levinson (data de publicare 1 Octombrie 2011).
Este o carte care livrează strategii, tactici și unelte de marketing și vânzări, inspirate din 35 de cărți din seria Guerrilla Marketing și actualizate pentru economia actuală.
Alexandru Israil, Specialist Guerrilla Marketing și Master Trainer în România, este singurul co-autor din afara continentului american. Capitolul său: GUERRILLA MARKETING AND THE HUMAN EGO.
Folosim mai multe tipuri de cookies destinate realizării unei navigări sigure și pentru:
-comunicare facilă prin butoane de contact, formulare
-direcționare către platforme de rețele sociale
-butoane de partajare a conținutului Politica Cookie
Acest lucru se întâmplă deoarece funcționalitatea / conținutul este marcat ca “%SERVICE_NAME%” utilizează cookie-urile pe care le-ați ales să le păstrați dezactivate. Pentru a vizualiza acest conținut sau pentru a utiliza această funcție, vă rugăm să activați modulele cookie : click aici pentru a deschide preferințele cookie-urilor.