Construim Strategia de marketing potrivită pentru compania ta

Vei avea un marketing coerent, consecvent și consistent, care sprijină dezvoltarea afacerii.

Dacă ai senzația că în compania ta marketingul este o cheltuială care nu aduce rezultatele așteptate, cauza poate fi lipsa unei Strategii. Lucrând sub umbrela ei, tacticile de promovare funcționează eficient, se ajută reciproc și își ating obiectivele. Noi îți oferim instrumentele necesare pentru a ajunge acolo.


Crezi că o Strategie de marketing ar aduce mai mult profit companiei tale?


Care sunt etapele elaborării Strategiei de marketing?

  • Îți trimitem un chestionar prin care ne oferi detalii legate de obiectivele companiei, produse și servicii oferite, nevoi și resurse, clienți și experiențe anterioare.
  • Colectăm împreună informații utile din partea clienților tăi.
  • Studiem piața, competiția, tendințele și oportunitățile.
  • Elaborăm Strategia de poziționare și de comunicare.
  • Construim un Plan și un Calendar de marketing.
  • Detaliem toate informațiile necesare pentru a implementa eficient aceste instrumente.

Vei avea o Strategie de marketing realistă și eficientă, pe principii Guerrilla Marketing, brandul pe care-l reprezentăm în România.


Iată ce vei primi (în funcție de planul ales și de nevoile companiei):

  • Analiza SWOT (utilă pentru a-ți cunoaște poziția actuală și perspectivele companiei / produselor / serviciilor oferite)
  • Analiza competitorilor importanți (ce și cum comunică, ce oportunități există, unde te poziționezi în raport cu ei)
  • Definirea segmentelor de public țintă (oferă o imagine clară a diferitelor tipuri de clienți – nevoi, obiceiuri de consum, caracteristici demografice)
  • Buyer Persona (un client virtual – vei ști ce și cum caută, care îi sunt exigențele, barierele, factorii care îi influențează deciziile, la ce tip de comunicare rezonează)
  • Beneficii raționale / emoționale (oferite de produsele / serviciile tale, în termeni de marketing)
  • Definirea avantajelor competitive (stau la baza construcției mesajelor de marketing)
  • Piramida brandului (esența, valorile, personalitatea și atributele sale)
  • Poziționarea brandului (fraza complexă care pune în evidență în mod profitabil brandul în mintea clientului; sinteza a ceea ce își dorește să fie brandul tău)
  • Ideea creativă principală (conceptul care stă la baza comunicării, punctul de plecare în construirea campaniilor)
  • Canalele de comunicare și mesajele potrivite (cele mai eficiente metode de promovare pentru produsele / serviciile tale, împreună cu detalii de implementare)
  • Alocarea efortului bugetar, în timp (un calendar de marketing pentru a evalua și controla investiția pe următoarele 12 luni)
  • Planul de acțiune, obiective și indici de performanță (activități, responsabilități, perioade de desfășurare, modalități de măsurare a rezultatelor)

Ai nevoie de oricare dintre instrumentele de mai sus?


Informațiile și instrumentele primite în cadrul proiectului sunt utile tuturor inițiativelor de marketing. Orice agenție are nevoie de ele pentru a elabora tactici eficace de promovare sau comunicare.


În Strategia de marketing vei avea, printre altele:

  • Descrierea comercială a companiei / brandului
  • Expunerea beneficiilor și avantajelor competitive
  • Mesaje / texte care se pot valorifica în campanii de comunicare
  • Discursuri de ascensor (prezentări scurte pentru vânzări)
  • Informațiile de bază pentru elaborarea eficientă a website-ului, paginilor Social Media, a tacticilor și materialelor de promovare.

De ce să lucrezi cu noi:


Costurile elaborării Strategiei de marketing

Putem stabili împreună și un alt set de servicii, adaptat nevoilor concrete ale companiei tale.


GARANTĂM BANII ÎNAPOI dacă Strategia de marketing nu e potrivită companiei tale.


Cum valorifici Strategia de marketing?

1. Independent. Poți pune în aplicare Strategia și Planul de marketing cu forțe proprii, cu partenerii sau furnizorii actuali. Acordăm ca bonus o oră de consultanță online pentru detalii privind implementarea.

2. Prin Coaching. Alături de un Guerrilla Marketing Coach, persoanele responsabile cu marketingul companiei tale își vor valorifica la maxim potențialul și vor putea atinge obiectivele Strategiei de marketing, schimbând paradigme și dezvoltând noi abilități.

3. Prin Marketing externalizat. Preluăm managementul activităților de marketing și implementăm strategia pentru a atinge obiectivele stabilite. Ai în noi o echipă de marketing, cu toate competențele necesare, pe care o plătești în funcție implicare și de rezultate.


Oferă-i companiei tale Strategia de marketing potrivită.


Folosim mai multe tipuri de cookies destinate realizării unei navigări sigure și pentru:

-comunicare facilă prin butoane de contact, formulare
-direcționare către platforme de rețele sociale
-butoane de partajare a conținutului Politica Cookie

Unele conținuturi sau funcționalități de aici nu sunt disponibile datorită preferințelor dvs. de cookie-uri!

Acest lucru se întâmplă deoarece funcționalitatea / conținutul este marcat ca “%SERVICE_NAME%” utilizează cookie-urile pe care le-ați ales să le păstrați  dezactivate. Pentru a vizualiza acest conținut sau pentru a utiliza această funcție, vă rugăm să activați modulele cookie : click aici pentru a deschide preferințele cookie-urilor.