Consultanta Archives - MarketMinds

Blog

Citind în stele, despre marketing și nu numai...

De ce se pune accentul pe final

Vorbim despre marketing și vânzări, deci despre comerț, așa că să ne aplecăm puțin asupra experților în domeniu, și anume … grecii. La ei, orice tavernă va servi la finalul mesei, ”din partea casei”, un desert sau o băutură digestivă. În supermarket, atunci când cumperi de sume mai mari, primești la final un cadou – o sticlă cu vin sau […]

Citește articol

Pe timp de criză

Ne adaptăm cu toții … greu, ce-i drept! Învățăm cum să trăim și altfel. Învățăm cum să ne schimbăm și, din păcate, învățăm cu frica. Nu știm ce ne poate aștepta dacă ieșim, dar nici dacă nu ieșim. Citeam zilele trecute un articol extrem de interesant al lui Yuval Noah Harrari (articolul integral aici), care prezenta exact incertitudinea viitorului. Ne […]

Citește articol

Despre strategie în marketing

”Pentru ce faceți marketing?” este, probabil, cea mai incomodă întrebare pe care o poți pune oamenilor de profil din cadrul unei companii. Luați pe nepregătite, ei răspund, de cele mai multe ori: ”… pentru ca să creștem volumul de vânzări”. Creșterea vânzărilor, însă, nu este un obiectiv precis. Sau, cel puțin, nu poate fi punctul de plecare în construirea unei […]

Citește articol

Marketing 3.0

La inceputurile sale, marketingul era centrat pe produs. O companie fabrica ceea ce se pricepea mai bine, dupa care punea in bratele marketingului rezultatul si ii spunea: ”Vinde-l!”. Urmau osanalele ridicate functionalitatilor, caracteristicilor si lupta de a demonstra ca produsul e mai bun. Apoi, lumea si-a dat seama ca ar fi mai profitabil sa intrebe intai clientul ce isi doreste […]

Citește articol

Deschiderea la schimbare

Robert Kearns a inventat in 1964 stergatoarele de parbriz cu intermitenta. De fapt, el avea o problema cu vederea iar miscarea continua a stergatoarelor de parbriz il deranja, mai ales atunci cand ploaia de afara nu era atat de puternica. A constientizat faptul ca are o nevoie si a gasit solutia potrivita – un sistem care sa porneasca stergatoarele la […]

Citește articol

Dincolo de cuvinte

Succesul in Guerrilla Marketing poate fi definit prin a fi sensibil si a intelege nevoile clientului, plus abilitatea de a alege si transmite cuvintele potrivite in mesaj. Dar cuvintele nu mai sunt de ajuns. Cuvintele, singure, nu garanteaza ca un client potential va citi mesajul tau. In ziua de azi e nevoie sa recunoastem cat de important este ca aceste […]

Citește articol

TIMPUL – o afacere de zi cu zi

Atunci cand esti implicat intr-o afacere, timpul are o valoare imensa. Americanii spuneau ca timpul inseamna bani. Acum spun ca timpul inseamna viata insasi. Timpul e cu mult mai important decat banii. Daca ramai fara bani, poti gasi solutii pentru castiga altii. Dar daca nu mai ai timp … Asa cum iti structurezi afacerea in functie de teluri si pe […]

Citește articol

Folosim mai multe tipuri de cookies destinate realizării unei navigări sigure și pentru:

-comunicare facilă prin butoane de contact, formulare
-direcționare către platforme de rețele sociale
-butoane de partajare a conținutului Politica Cookie

Unele conținuturi sau funcționalități de aici nu sunt disponibile datorită preferințelor dvs. de cookie-uri!

Acest lucru se întâmplă deoarece funcționalitatea / conținutul este marcat ca “%SERVICE_NAME%” utilizează cookie-urile pe care le-ați ales să le păstrați  dezactivate. Pentru a vizualiza acest conținut sau pentru a utiliza această funcție, vă rugăm să activați modulele cookie : click aici pentru a deschide preferințele cookie-urilor.