Blog

Citind în stele, despre marketing și nu numai...

Povesti si povestiri

“Astea-s povesti!” se aude din ce in ce mai des din partea celor expusi unui mesaj de marketing. Se stie foarte bine: neincrederea si-a facut loc in mintea publicului tinta, superlativele nu-si mai au rostul, ba chiar fac deservicii, iar metodele traditionale de marketing isi pierd, pe zi ce trece, din eficienta. Si atunci? Vestea buna vine tot din partea […]

Citește articol

Marketing In Direct 2013

A cincea editie a Conferintei Internationale “Marketing in Direct” (26 Septembrie 2013 in locatia Clubul Diplomatic Bucuresti) a avut ca tema Guerrilla Marketing si a prezentat metodele de optimizare a marketingului de gherila intr-o perioada in care consumatorul, hartuit de reclamele agasante, cauta sa se ascunda de publicitate. Alaturi de 15 speakeri locali, 2 speakeri internationali de top au prezentat […]

Citește articol

Guerrilla Sales: tehnici de persuasiune si influentare

Ce credeti ca este, de fapt, plansetul unui bebelus care doreste sa fie luat in brate? Este o tehnica de persuasiune! Probabil prima pe care o punem in practica in timpul vietii noastre, dar una foarte puternica. Omul incearca sa-i influenteze pe ceilalti inca din momentul nasterii, iar unele dintre aceste metode sunt deja in codul nostru genetic din frageda […]

Citește articol

Despre marketing bazat pe presupuneri

Acest articol analizeaza influenta negativa a presupunerilor in marketing si ofera cateva idei si instrumente pentru a o elimina. In Guerrilla Marketing nu se fac presupuneri. Macheta unui ad nu merge la publicare doar pentru ca un creativ presupune ca aceasta isi va face datoria si va ”impulsiona” clientul sa cumpere. Bugetul de media nu se imparte intre online si […]

Citește articol

Marketing versus Ego

Ce greseli de marketing pot face antreprenorii in perioade de recesiune? Una dintre cele mai mari greseli pe care am intalnit-o de-a lungul timpului la antreprenori sau oameni de decizie este sa isi lase marketingul influentat de ego-ul persoanelor implicate. Poate chiar de catre propriul ego. Multi antreprenori care muncesc din greu si sunt, dealfel, bine intentionati, isi saboteaza propriul […]

Citește articol

B2B Networking

Atunci când un business vinde produsele sau serviciile sale către un alt business, networking-ul rămâne cea mai puternică armă de marketing. Dacă în trecut, această tactică se numea PCR (de la Pile, Cunoștințe, Relații …), acum ea se numește socializare, mese de afaceri, ieșiri informale, partide de golf sau membership in cluburi de elită. Iar în online, networking se face […]

Citește articol

Semnale in decizia de achizitie

In timpul procesului de vanzare, oamenii de guerrilla sunt atenti la acele semne care indica faptul ca potentialul client este foarte aproape de decizia de a cumpara. Semnalele verbale sunt intrebari sau comentarii precum: “In ce culori se poate comanda?” “Cat e garantia?” “Sotia o sa ma omoare cand ma voi intoarce acasa …” “Cat costa accesoriile?” “Ce variante de […]

Citește articol

Mobile Marketing Challenge 1.0

Expo Media si Vodafone Romania lanseaza Mobile Marketing Challenge 1.0 Expo Media, in parteneriat cu Vodafone Romania, premiaza creativitatea in mobile advertising cu ocazia celei de-a patra editii a Mobile Advertising Congress, ce va avea loc in data de 28 martie 2013, la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti. Tinerii creativi din agentii sau de pe bancile facultatilor, freelancer-ii si […]

Citește articol

Putina oenologie

La restaurant, atunci cand te decizi asupra unui vin, ai intai dreptul sa-l testezi. Ospatarul iti toarna intr-un pahar o cantitate mica, iar tu esti asteptat sa faci trei lucruri: sa-l ridici in lumina pentru a-i admira culoarea, sa-l rotesti imprastiind vin pe peretii paharului, pentru a-l studia olfactiv, apoi sa-l degusti, plimband lichidul pe bolta palatina si lasandu-ti papilele […]

Citește articol

Psihologie in Marketing

Se stie ca intre 70% si 90% din deciziile de cumparare se fac in subconstient. Ca luptatori de guerrilla, avem o arma de marketing foarte eficienta in aceasta situatie: repetitia. Stim de asemenea ca declick-ul se produce pe considerente emotionale, dar ca ne folosim de argumente logice pentru a justifica aceste considerente. Din punct de vedere al modului de gandire, […]

Citește articol