Blog

Citind în stele, despre marketing și nu numai...

Vanzarea directa

Am citit undeva ca marketingul este menit sa faca vanzarea superfluu. Corect. Doar ca actul propriu-zis al vanzarii este un instrument de marketing. Este una din cele 200 de arme clasice de Guerrilla Marketing. Denumirea in engleza este “Canvassing”. Definitia acestui cuvant este “a dezbate o problema” sau “a cere voturi alegatorilor”. De fapt, inseamna a te uita in ochii […]

Citește articol

Afla pe ce lume te afli

Un luptator in Guerrilla Marketing are intuitia de a incepe planificarea de marketing cu un studiu al pietei. Cu cat studiul este mai concret, cu atat este planul mai de efect. Planul tau de marketing castiga putere pe masura ce dobandesti mai multe cunostinte in urmatoarele domenii: Produsul sau serviciul. Invata ce il face diferit, mai bun, mai dezirabil. Gaseste […]

Citește articol

Antreprenorul de Guerrilla

Exista cateva atribute care caracterizeaza un antreprenor atunci cand acesta atinge succesul in hatisul afacerilor. Atributele unui luptator de guerrilla. In primul rand, el nu ajunge sa fie subjugat de propria lui afacere. Se afla in permanenta in control, iar pentru el scopul este calatoria in sine, nu punctul care trebuie atins. Este un om echilibrat, pentru ca timpul sau […]

Citește articol

Omnipotenta micilor detalii

Care credeti ca este primul factor pe care-l ia in calcul o femeie atunci cand alege statia de benzina de la care alimenteaza? Pretul? Calitatea benzinei? Serviciile? Gresit! Este curatenia toaletelor. Un mic detaliu care scapa multor mari corporatii. Guerrilla Marketing este, intr-una din definitiile sale, fiecare contact pe care o companie o are cu publicul, cu lumea exterioara. Din […]

Citește articol

Follow-up

68%. Aceasta este cifra afacerilor pierdute datorita apatiei post-vanzare. Imens! Asta pentru ca, in acceptiunea larga, marketing-ul clasic se ocupa de adaugarea de noi clienti listei actuale. El isi inceteaza activitatea odata ce vanzarea a fost facuta. De aceea, Guerrilla Marketing sustine cu fervoare urmarirea post-vanzare. Ideea e simpla: odata ce clientul a trecut pragul psihologic al deciziei de cumparare, […]

Citește articol
1 8 9 10